Inspirující. Živá.
Proměna roku.
Zdravý životní styl a správná životospráva? Jde to! Důkazem je Proměna roku – po všech stránkách jedinečný projekt, v rámci kterého jsme tvořili nejen webdesign a následný vývoj webu, ale také vizuální identitu, logo a kompletní texty. Jednoduše jsme zastřešili celý projekt od začátku do konce, a to je vždy výzva a radost zároveň. Soutěž Proměna roku již roky pořádá CWP výživové poradenství s.r.o., ale až v roce 2023 se do soutěže může zapojit i široká veřejnost. Cílem společnosti CWP je podporovat zdravý životní styl a udržitelné hubnutí.
Služby
- Tvorba vizuální identity & loga
- UX design
- Webdesign
- Responzivní web
- Programování hlasovacího systému
- Tvorba obsahu
Potřeby klienta
Propagace zdravého životního stylu a podpora správného stravování je hlavní misí našeho klienta. Poprvé však chtěl představit soutěž Proměna roku také veřejnosti, aby mohl inspirovat a motivovat všechny, kteří se snaží o změnu svých návyků. Klient nás proto oslovil s tvorbou svěžího a moderního webu, spolu s logem, informační architekturou, designem a texty.
Přejít na webPoskytnutá řešení
01
Vizuální identita & logo
Nový projekt vždy potřebuje novou tvář. Neexistovala žádná předloha nebo zastaralý koncept, který by stačilo jen oprášit. A tak jsme měli zcela volné ruce. To nás absolutně to nadchlo.
Zanalyzovali jsme konkurenci, připravili mood board a následně navrhli vše od barev, písma až po originální designové prvky. Pro klienta jsme vytvořili 3 návrhy loga a pomohli mu si mezi nimi vybrat.
02
Responzivní web
Cílem nového webu na míru bylo naprosto přehledně a zároveň poutavou formou představit nový koncept soutěže Proměna roku a motivovat uživatele, aby se zapojili a dali svůj hlas. V rámci soutěže je představeno 10 originálních příběhů lidí, kterým se povedlo změnit svůj životní styl. Uživatel je motivován, aby si příběhy prohlédl a opakovaně hlasoval pro jeden z nich.
Cílovou skupinou projektu jsou všichni dospělí jedinci, ženy u muži, kteří se zajímají fyzické zdraví, případně hledají motivaci a inspiraci pro vlastní životní změnu. Webová prezentace proto musí být moderní, působivá a zároveň velmi seriózní.
03
Hlasovací systém
Každá soutěž má svá specifická pravidla. Dle požadavků klienta jsme naprogramovali hlasovací systém, kdy každý uživatel smí hlasovat jen 1x denně, avšak opakovaně po celou dobu trvání soutěže.
Pro vyhodnocení výsledků jsme pro klienta vytvořili databázi, do které se veškeré hlasy spolu s dalšími informacemi o hlasujícím ukládají. Klient si následně může velmi jednoduše exportovat kompletní výsledky hlasování z dané databáze.
Výsledek
Vizuální identita projektu je postavena na tvářích a osobnostech, které v soutěži představují svoji proměnu nebo jsou se soutěží spojeni jiným způsobem – například výživový poradci, ambasadoři atd. Povedlo se tak vytvořit velmi nadčasový a dynamický vizuál, který jsme navíc oživili moderními animacemi. Uživatel si z webových stránek odnese velmi jedinečný a autentický dojem.
Návštěvník se na webu cítí velmi příjemně a díky přehledné struktuře a jednoduché logice je vždy vyzván k zapojení se do soutěže a hlasování. Stačí mu maximálně 3 kliknutí, aby mohl věnovat svůj hlas. Zároveň na webu získává inspirující informace o tom, jak sám může změnit svůj životní styl k lepšímu.